چطور جواهرات طلا خود را تمیز کنیم؟

طرح قلب در طلا و جواهرات از دیرباز تا به الان سمبلی برای بروز احساسات  بوده است. به طوری که در بسیاری از دست نوشته های قدیمی و در اقلام لوکسی مثل جواهرات از این نماد استفاده شده است.

به طور مشترک در تمامی فرهنگ های موجود در این جهان، هر دو نفری که بخواهند عشق شان را به طرف مقابل شان نشان دهند از نماد قلب استفاده می کنند.

شکل قلب در طراحی جواهرات به وفور استفاده می شود و معمولاً از آن برای هدیه نامزدی، عقد و عروسی استفاده می شود.

از طرح قلب می توان در انواع طلا و جواهراتی مثل گردنبند، دستبند، گوشواره، انگشتر و پابند استفاده کرد.

انواع طرح قلب در طلا و جواهرات

در ادامه می خواهیم انواع طرح هایی که به شکل قلب بوده و در جواهرآلات از آنها استفاده می شود را به شما معرفی کنیم. شکل هایی از طرح قلب می تواند به صورت های زیر باشد:

طرح قلب در جواهرات

·        طرح دو قلب

این طرح مانند گردنبند دو قلب تو خالی یا دستبند دو قلب نماد عشق بی پایان و دلبستگی دو نفر نسبت به هم است، البته این دلبستگی صرفا به علاقه زن و شوهر محدود نمی شود، بلکه می تواند عشق دو دوست نسبت به هم یا عشق والدین نسبت به فرزندشان باشد.

·        طرح قلب بی نهایت

نماد عشق در همه حال و همه زمان (گذشته، حال و آینده) است.

·        طرح قلب باز

قدیمی ترها باورشان بر این بود که این طرح نوعی طلسم است که انرژیهای منفی را دفع می کند اما هم اکنون این طرح همانند سایر طرح های قلب نماد عشق است، عشقی که فرسنگ ها راه از او دور هستید و قلب تان برای دیدنش می تپد.

·        طرح ضربان قلب

همان طور که از شکلش پیداست این نماد نشانه عشقی بی پایان است که قلب تان برایش می تپد.

·        طرح قلب و کلید

به معنای تعهد و اعتماد شما به طرف مقابلی است که دوستش دارید.

·        طرح قلب و تیر

اگر چه این طرح احساسات زخمی یک عاشق نسبت به معشوقه اش را نشان می دهد اما به تعبیری دیگر می توان آن را عشق بی حد و مرز توصیف کرد.

با تمام این توصیفات، اگر می خواهید از ته قلب معشوقه ی خود را خوشحال کنید، بهترین هدیه به او، طلا با نماد قلب است.

خرید جواهرات طرح قلب در گالری آرامه

گالری های طلای متعددی در سطح کشور هستند که به طراحی و ساخت انواع طرح های طلا مشغول هستند. اما اگر به دنبال یک آنلاین شاپ معتبر در این زمینه هستید، آرامه گالری می تواند جز بهترین انتخاب ها باشد.

این گالری کار خود را از سال 1389 در زمینه طراحی و ساخت زیور آلات طلا و نقره آغاز کرده است. این گالری مفتخر است که توانسته بعد از 11 سال تلاش بی وقفه با احترام به ذوق و سلیقه مشتری، بیشترین میزان رضایت را داشته باشد؛ امروزه مشتریان بسیاری پایه ثابت خرید انواع جواهرات از این مجموعه هستند.

تمامی جواهرات ساخته شده در این برند دارای ضمانت هستند و در صورت بروز مشکل پاسخگوی مشتری خواهند بود. اگر می خواهید محصولی با طرح قلب را برای عشق خود بخرید، می توانید از محصولات آرامه گالری بازدید کنید و در صورت تمایل از آن خرید کنید.

این مجموعه محصولات متنوعی در زمینه انگشتر، دستبند، گردنبند، گوشواره، نیم ست و محصولات ترکیبی چرم و طلا را در لیست کاری خود دارد.

طلا و جواهرات طرح قلب

انواع جواهرات طرح قلب در گالری آرامه

چند نمونه از کارهای این گالری با طرح قلب در زیر ذکر شده است:

·        نیم ست قلب کرواتی و گوشواره قلب بخیه ای

نیم ست قلب کرواتی شامل گوشواره و گردنبند با طرح ترکیبی قلب توخالی و قلب توپر است که عیار آن 750 و در رنگ های زرد، سفید و رزگلد موجود است. نوع زنجیر به کار رفته در این ست فلامینگو است.

اگر به دنبال کاری کم وزن و در عین حال زیبا و قیمت مناسب هستید، می توانید این نیم ست را خریداری کنید.

·        گردنبند طلای قلب تو خالی

گردنبند قلب توخالی در اندازه 40 سانتی متری است که پلاک آن یک قلب تو خالی می باشد. عیار طلا 24 می باشد.

·        نیم ست پایه جواهر طرح قلب

یک نمونه از نیم ست های دیگر این مجموعه نیم ست طلا سفید پایه جواهر طرح قلب با عیار 24 است که شامل گردنبند و پلاک می باشد. سنگی در وسط طرح قلب این نیم ست قرار دارد که از جنس زیرکن می باشد. 25 درصد قیمت این نیم ست شامل اجرت کار می شود.

  • و غیره

دوره های گالری آرامه برای طراحی و ساخت جواهرات

در سال های اخیر مجموعه آرامه علاوه بر ساخت محصولات طبق نظر مشتری با هدف اشتغال و کارآفرینی، اقدام به برگزاری دوره های آموزشی طراحی و ساخت جواهرات کرده است.

تا به امروز 5 دوره آموزشی برگزار شده است که شرایط کلی دوره به صورت زیر می باشد:

  • دوره در 12 فصل به صورت ویدیوهای آموزشی ضبط شده باکیفیت در اختیار هنرجویان قرار می گیرد.
  • کل دوره را می توانید در دو ماه سپری کنید که در صورت تمرین کافی می توانید متبحر شوید، علاوه بر آن 4 ماه به صورت رایگان به منظور رفع اشکال و مطرح کردن سوالات خود پشتیبانی می شوید.
  • بعد از ثبت نام در گروه هنرجویان دوره عضو می شوید. این گروه به شما کمک می کند تا با بقیه هنرجویان تبادل اطلاعات کنید.
  • اخذ مدرک پایان دوره معتبر

اگر از هنرجویان درباره دوره سوال کنید، پاسخ همه ی آن ها رضایت کافی از دوره ها می باشد. همچنین اکثر آن ها توانسته اند با گذراندن همین دوره، کسب و کار شخصی خودشان را آغاز و به درآمد برسند.

علاوه، متقاضیان تهرانی می توانند با مراجعه حضوری به یکی از شعبات مجموعه که در زیر ذکر شده است، سوالات خود را بپرسند.

شعبه فروشگاه اپال: سعادت آباد، میدان کتاب، بلوار کوهستان، مجتمع تجاری اپال، طبقه دوم، واحد ۲۹۸

از جمله برنامه های آتی آرامه گالری، تنوع محصولات، خلاقیت در طراحی، توسعه آموزش و رشد کسب و کارها می باشد.

سوالات متداول

  1. آیا امکان درخواست سفارشی در آرامه گالری وجود دارد دارد؟

مجموعه آرامه مفتخر است که طبق نظر مشتری به ساخت انواع سفارشات بپردازد. در این مجموعه علاوه بر طرح های آماده موجود، مشتری می تواند عکسی از طرح سفارشی را برای مجموعه ارسال کند.  تیم حرفه ای آرامه طرح مورد نظر را در مدت زمان کوتاه طراحی و به مشتری ارائه می دهد.

  • دوره های آموزشی آرامه گالری به چه صورت است؟

دوره های آموزشی آرامه گالری با هدف درآمدزایی، به صورت ویدیوهای آموزشی ارائه می شود. کافی است از طریق یکی از درگاه های ارتباطی با مجموعه تماس حاصل کنید. و نسبت به ثبت نام اقدام کنید. هدیه دوره به هنرجویان، پشتیبانی رایگان 4 ماهه است. بعد از پایان دوره مدرکی معتبر به هنرجو تعلق خواهد گرفت.

  • نحوه ثبت سفارش در آرامه گالری به چه صورت است؟

نحوه خرید در آرامه گالری هم به صورت آنلاین و هم به صورت حضوری فراهم شده است. در خرید آنلاین خیال تان راحت باشد که کالا به صورت سالم و امن به دست تان خواهد رسید.

کلام پایانی

طرح قلب در طلا و جواهرات یک زیبایی خاصی به این جواهرات می دهد و مورد پسند قشر زیادی از بانوان هم قرار می گیرد. ما در گالری آرامه محصولات با این سبک خودمان را به شما پیشنهاد میدهیم. برای دیدن کارهای ما می توانید مستقیماً به قسمت محصولات در سایت وارد شوید و با دقت تمامی کارها را مرور و در صورت تمایل نسبت به تهیه آن اقدام کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *