گوشواره آویز جدید

گوشواره آویز جدید چه مدل هایی دارد که برای خانم ها بتواند جذابیت های زیادی را رقم بزند؟ معمولا گوشواره ها یکی از مهم ترین بخش هایی هستند که در یک استایل باید به آن ها توجه کافی شود. گوشواره های آویزی جدید می توانند گزینه ها و مدل های مختلفی داشته باشند. در ادامه این مقاله هم در مورد مدل ها و هم در خصوص نکات مهمی که هنگام خرید گوشواره طلا وجود دارد، اطلاعات دقیق و کاملی را به اطلاع شما خواهیم رساند. به همین خاطر نیز به شما توصیه می کنیم تا ادامه این مقاله را به طور کامل مطالعه کنید.

ویژگی های گوشواره های آویزی جدید

گوشواره های آویزی جدید دارای مدل های متنوع و مختلفی هستند که بیشتر آن ها دارای یک سری از نکات و ویژگی های مشترک هستند. این نکات و ویژگی های مشترک می توانند به شما کمک کنند تا تشخیص دهید که آیا گوشواره ای که انتخاب کرده اید از سبک جدید است یا خیر.

گوشواره آویز جدید

·        سبک مینیمال

اولین مورد و ویژگی که در بین تقریبا تمامی گوشواره های آویزی جدید دیده می شود، مربوط به آن است که این گوشواره ها از سبک مینیمال ساخته شده اند. سبک های مینیمال صرفا مربوط به کوچک بودن گوشواره ها نمی شود، بلکه بیشتر به این موضوع مربوط می شود که گوشواره ها دارای ظرافت خاصی هستند. توصیه می کنیم مدل گوشواره قلب دلبر آرامه را این زمینه مشاهده نمایید.

·        استفاده از عناصر طبیعت

تا پیش از امسال نیز در تمامی زیورآلات از عناصر موجود در طبیعت استفاده می شد. اما امروزه آن چیزی که اهمیت دارد این است که عناصری که مورد استفاده قرار می گیرند کاملا تغییر پیدا کرده اند. پر پرندگان، قاصدک، سنجاقک، گل بابونه، برگ شبدر، دانه های برف و… از جمله مواردی هستند که در این خصوص می توانند اهمیت داشته باشند.

·        ظرافت در ساخت

بسیاری از گوشواره های آویز جدید دارای ظرافت های خاصی هستند. این ظرافت ها می توانند هم در طراحی آویز گوشواره ها و هم در طراحی اصول کلی گوشواره ها باشد. هر قدر میزان ظرافت گوشواره ها بیشتر باشد، احتمال پذیرش آن از سوی بازار و مشتریانش نیز بیشتر و بالاتر خواهد رفت.

·        خلاقیت و تابوشکنی

مورد بعدی در خصوص خلاقیت و همچنین تابوشکنی هایی است که در گوشواره های آویز جدید وجود دارند. در این مدل از گوشواره ها معمولا خلاقیت های بیشتری برای ساخت گوشواره ها به کار می رود. به همین دلیل نیز بهتر است به گوشواره ها و آویزهایی که انتخاب می کنید، دقت زیادی داشته باشید. گوشواره گره تیفانی آرامه در این زمینه را می توانید مشاهده نمایید.

·        استفاده از سلیقه اروپایی

تا چندین سال پیش، در جواهرسازی ها و طلاسازی ها، صرفا سلیقه ایرانی و سنتی مدنظر قرار می گرفت. این موضوع در صورتی است که امروزه از سلیقه های اروپایی نیز در ساخت انواع زیورآلات و به خصوص گوشواره ها استفاده می شود. به همین دلیل نیز می توانید این موضوع را تشخیص دهید که معمولا گوشواره های آویزی جدید که دارای سبک ها و طرح های اروپایی هستند، گزینه های بسیار بهتری به شمار می آیند.

گوشواره آویز جدید

·        وزن گوشواره ها

یکی دیگر از نکات مهمی که در خصوص گوشواره های آویزی جدید وجود دارد مربوط به وزنی است که گوشواره ها دارند. به طور کلی و غالب، گوشواره های آویزی جدید، دارای وزن های کمتری نسبت به گوشواره های قدیمی تر هستند. پس اگر به سراغ خرید گوشواره های آویزی جدید می روید، حتما این نکته را نیز مدنظر قرار دهید تا بتوانید هرچه بهتر و ساده تر گوشواره خود را انتخاب کنید.

نکات مهم در انتخاب گوشواره آویز جدید

برای خرید انواع گوشواره آویز جدید، لازم است تا حتما به چند نکته مهم توجه کنید. نکاتی که تا اینجا مطرح شدند، می توانند گزینه های مهمی باشند که نشان دهند، چگونه می توانید این سبک از زیورآلات را انتخاب کنید. اما نکات دیگری نیز هستند که نباید به هیچ وجه از آن ها غافل شوید.

·        رنگ بندی های گوشواره ها

مورد بعدی در خصوص رنگ بندی هایی است که در طراحی و ساخت گوشواره ها رعایت می شود. رنگ بندی گوشواره ها می تواند در سه دسته طلایی، رزگلد و همچنین سفید باشد. به همین خاطر نیز توصیه می کنیم تا این نکته را نیز در نظر بگیرید. معمولا هر رنگ گوشواره ای با یک رنگ پوست خاص همخوانی دارد. به همین خاطر هم باید این مسئله را در همان ابتدا در نظر داشته باشید.

·        مدل های گوشواره ها

مورد بعدی در خصوص مدل های گوشواره ها است. حتما این نکته را در نظر بگیرید که هر نوع و هر سبک گوشواره ای نمی تواند گزینه مناسبی برای شما به حساب بیاید. بهتر است حتما مدل گوشواره مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس خرید خود را انجام دهید.

·        فرم صورت

مورد بعدی که باید در نظر بگیرید در خصوص فرم صورت شما است. فرم صورت شما می تواند به شکل دایره ای، مربعی، مستطیلی، الماسی، قلبی و… باشد. هر کدام از این مدل ها می توانند با یک و یا چند مدل از گوشواره های آویزی تناسب داشته باشند. به همین دلیل نیز حتما این نکته را در نظر بگیرید. در این زمینه گوشواره صدفی مدرن که در تصویر پایین هم تصویر آن را مشاهده می نمایید را توصیه می کنیم.

گوشواره آویز جدید

گالری طلای آرامه

گالری طلا و جواهرات آرامه یکی از بهترین گالری هایی است که امروزه در حال فعالیت می باشد. این گالری طلا می تواند در زمینه های مختلفی همچون عرضه انواع زیورآلات از جنس طلای زرد، طلای سفید و همچنین زیورآلاتی که دارای سنگ های تزئینی هستند، به بهترین نحو ممکن عمل کند.

به همین دلیل نیز به شما توصیه می کنیم تا اگر به دنبال خریدن هر نوع طلا و جواهری هستید، حتما در ابتدا در وبسایت و یا به صورت حضوری از نمونه های زیورآلات این گالری دیدن کنید و سپس نتیجه نهایی برای خرید را بگیرید. با این کار می توانید بهترین و جدیدترین مدل های گوشواره ها، گردنبندها و… را پیدا کنید که جذابیت های خاص خودشان را دارند.

سخن پایانی

گوشواره های آویزی جدید می توانند مدل های مختلف و متنوعی داشته باشند. به همین خاطر نیز توصیه می شود تا گوشواره هایی را خریداری کنید که از بابت تناسب آن ها با مدل استایل خود کاملا مطمئن باشید. علاوه بر آن که باید طرح گوشواره جدید باشد و با استایل و صورت شما همخوانی داشته باشد، لازم است تا حتما از بابت کیفیت و قیمت گوشواره های خود نیز مطمئن باشید. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم تا حتما از گالری های مطمئن و معتبری خرید کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *