نحوه صحیح ست کردن جواهرات با لباس

نحوه صحیح ست کردن جواهرات با لباس به چه شکلی انجام می شود؟ هم جواهرات و هم لباس هایی که می پوشید، می تواند شخصیت شما را در جمع معرفی کند. مسلما زمانی که به یک جمع غریبه می رسید، کسی از شخصیت درونی و اخلاقیات شما باخبر نیست و اولین چیزی که به چشم دیگران می آید، ظاهر شما می باشد. ظاهر نیز چیزی جز اکسسوری ها، لباس ها، آرایش چهره و طرز رفتار نمی باشد.

به همین دلیل نیز ست کردن جواهرات با لباس ها اهمیت زیادی دارد. در ادامه در این خصوص توضیحات بیشتر و کامل تری را ارائه خواهیم کرد تا بتوانید در موقعیت های مختلف لباس های خود را با جواهراتی که استفاده می کنید، هماهنگ کنید. پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید که بتوانید پاسخ سوالات خود در این زمینه را پیدا کنید.

نحوه صحیح ست کردن جواهرات با لباس

جواهرات و رنگ لباس

یکی از مهم ترین نکاتی که در زمینه ست کردن جواهرات با لباس وجود دارد، مربوط به رنگ لباسی که پوشیده اید و هماهنگی آن با رنگ جواهرات می باشد. رنگ لباس را باید به گونه ای انتخاب کنید که جواهرات شما کاملا به چشم بیاید.

به طور مثال زمانی که لباس هایی با رنگ های تیره همچون مشکی، سرمه ای و…پوشیده اید، بهتر است از جواهراتی استفاده کنید که دارای رنگ های طلایی می باشند. این کار سبب می شود هم جواهرات شما بیشتر به چشم بیایند و هم لباستان جلوه بهتری پیدا کند. البته رنگ هایی همچون سفید نیز با جواهرات زرد رنگ جلوه بهتری پیدا می کنند.

این در حالی است که لباس هایی با تناژهای رنگی بنفش، صورتی، آبی، سبز، زرد، نارنجی و به طور کلی بیشتر رنگ ها با جواهراتی که سفید رنگ هستند جذابیت بیشتری پیدا می کنند.

جواهرات و مدل یقه لباس

مورد بعدی در خصوص جواهرات و همچنین مدل یقه لباس ها است. معمولا لباس های مختلف رسمی، کژوآل، لباس های مجلسی، لباس عروس و… وجود دارند که هر کدام از آن ها می توانند یقه ها و شکل های مختلفی داشته باشند. اگر یقه لباس شما کاملا بسته است و تا زیر گلو را می پوشاند، می توانید از گردن بندهای گردنی با قد متوسط استفاده کنید. گردنبندها و زیورآلات بلندتر نیز می توانند گزینه های مناسبی باشند.

برای استفاده کردن از گوشواره ها نیز می توانید هر مدل گوشواره ای که دوست دارید را به کار ببرید. اما سعی کنید از گوشواره های ریسه ای و آویزدار استفاده ننمایید، زیرا جلوه جالبی با یقه لباس شما نخواهند داشت.

اما برای لباس هایی که دارای یقه های باز همچون مربعی، قایقی و… هستند، می توانید از گردنبندهای کوتاه، گردنبندهای اسپرت و  حتی سینه ریزهای مختلف و با حجم های گوناگون مانند نیم ست پایه جواهر طرح قلب نیز استفاده کنید.

جواهرات و شکل صورت

مورد بعدی که می تواند در متناسب سازی بین جواهرات و همچنین لباس های شما اثر زیادی داشته باشد، مربوط به شکل جواهرات و همچنین فرم صورت شما می شود. اولا آن که در زمان انتخاب لباس هایی که دارید باید فرم صورت را در نظر بگیرید، بنابراین کاملا عادی است که برای ست کردن جواهرات و لباس ها، به فرم صورت نیز توجه کنید.

به طور مثال افرادی که صورت های گردی دارند، بهتر است از جواهراتی که دارای اشکال لوزی، مستطیل و منحنی هستند، استفاده کنند. اما برعکس این موضوع نیز صدق می کند. افرادی که دارای صورت های کشیده ای می باشند، جواهراتی با اشکال دایره ای و بیضی می توانند بهترین گزینه ها به شمار بیایند.

جواهرات و نوع لباس

نحوه صحیح ست کردن جواهرات با لباس

نوع لباسی که می پوشید می تواند به چند دسته لباس های رسمی و کاری، لباس های مجلسی، لباس های اورال و کژوال و… تقسیم بندی شود. لباس های اورال و کژوال را می توانید با جواهراتی که ساده تر و بی رنگ تر هستند ست کنید.

معمولا اگر پیراهن های تابستانی و یا لباس های نیمه رسمی می پوشید نیز بهتر است از جواهراتی استفاده کنید که دارای ارزش های متوسطی بوده و نه بسیار بی رنگ و نه بسیار پر زرق و برق می باشند.

جواهراتی همچون الماس های تک نگین و به طور کلی زیورآلات تگ نگین می توانند برای لباس های رسمی و کاری و همچنین مراسمات رسمی گزینه های بسیار مناسبی به شمار روند.

نکات تکمیلی ست کردن جواهرات

برای ست کردن جواهرات بهترین کار آن است که حتما از جواهراتی استفاده کنید که با لباس های شما همخوانی دارند. زمانی که این نکته را به خوبی درک کنید، متوجه می شوید که بیشتر از نیمی از کار را به خوبی انجام داده اید. مورد بعدی در این خصوص است که نباید جواهرات را در تمامی زیورالاتی که دارید، استفاده کنید. استفاده کردن از یک تکه جواهر می تواند کافی باشد و جلوه خاصی را نیز از خودش به نمایش بگذارد. ما به شما نیم ست طرح اسم خودمان را در این زمینه پیشنهاد می دهیم.

گالری آرامه

برای خریدن انواع جواهرات و زیورآلات لازم است تا حتما علاوه بر نکاتی که در طول این مقاله مطرح شد، به فروشگاه و یا همان گالری جواهراتی که خرید خود را از آنجا انجام می دهید نیز توجه کافی و وافی را داشته باشید. در این گالری ها معمولا طلاها و جواهرات با قیمت ها، وزن ها و حتی رنگ ها و مدل های مختلفی عرضه می شوند. اینکه کدام یک از جواهرات برای شما مناسب می باشد را باید با توجه به نکات مطرح شده متوجه شوید. اما اینکه چه مواردی مناسب خرید هستند را می توانید با استفاده از راهنمایی های فروشندگان گالری متوجه شوید.

در گالری طلا و جواهرات آرامه می توانید از فروشندگان بخواهید تا به شما کمک کنند و در انتخاب بهترین زیورآلات همراه شما باشند. معمولا زمانی که بدانید طلای مورد نظر را در چه سبک و چه قیمتی می خواهید، می توانید به سادگی از کمک فروشندگان استفاده کنید. علاوه بر آن که فروشندگان به خوبی به شما کمک می کنند تا طلا و زیورآلات مدنظر خود را پیدا کرده و خریداری کنید. می توانید از بابت کیفیت کارها نیز مطمئن باشید.

بیشتر بخوانید: 10 سنگ برتر فصل زمستان

کلام پایانی

زمانی که صحبت از ست کردن جواهرات با لباس می شود، همه افراد فکر می کنند صرفا رعایت کردن مدل جواهرات کافی است. اما در مقاله نحوه صحیح ست کردن جواهرات با لباس متوجه شدید که نکات بیشتری اعم از اندازه و طول زنجیر گردنبند، رنگ جواهرات به کار رفته در زیورآلات، جنس زیورآلات و… نیز اهمیت زیادی دارد. فراموش نکنید که خریدن زیورآلات با کیفیت را می توانید از فروشگاه های معتبری همچون گالری آرامه داشته باشید.

در صورتی که هرگونه انتقاد، پیشنهاد و یا سوالی در زمینه ارائه خدمات و اطلاعات ما داشتید، می توانید آن را با ما در میان گذاشته و به ما کمک کنید تا روند کاری خودمان را ارتقا دهیم.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *