طلای شیک زنانه و مردانه می‌تواند برای تکمیل پوشش و کمد لباس‌های مورد استفاده قرار بگیرد. اما چگونه می‌توان از این زیورآلات برای زیبایی و آراستگی هر چه بیشتر استفاده نمود؟ چگونه از مجموعه جواهرات خود بهترین استفاده را می‌توانید بکنید بدون اینکه خسته‌‌کننده به نظر برسد. پاسخ به این سؤال‌ها همیشه واضح نیستند. اما نگران نباشید. ما در این مقاله از گالری طلا آرامه به مرور چند نکته مهم در سبک جواهرات پرداخته‌ایم تا به شما کمک کنیم که بهترین شیک‌پوشی خود را داشته باشید. آیا این سناریو آشنا به نظر می‌رسد؟ اینکه شما یک مجموعه جواهرات مملو از قطعاتی دارید که دوست دارید. اما واقعاً نمی‌توانید از آن نهایت استفاده را بکنید. مطمئن نیستید که از کجا باید شروع کنید. بنابراین بگذارید یک شروع خوب داشته باشیم.

چطور از طلای شیک زنانه و مردانه برای خوش‌پوش شدن استفاده کنیم؟

برای خوش پوش‌تر شدن و داشتن ظاهری زیبا و آراسته باید اقدام به استفاده از برخی اکسسوری‌ها کرده و در مورد آن‌ها زیاده‌روی نیز نکنید. استفاده از جواهرات و زیورآلات نقش بسیار مهمی در استایل و پوشش فردی هر کسی پیدا می‌کند. شما با داشتن یک گردنبند می‌توانید تاکید بیشتری بر تیپ و ظاهر خود داشته باشید. ما در اینجا به شما یاد خواهیم داد که چگونه ازهر قطعه طلا و جواهر برای زیبایی بیشتر خود استفاده نمایید. البته شاید لازم است که برای تکمیل استایل خود، زیورآلات و جواهرات بیشتری بخرید. به همین دلیل پیشنهاد می‌کنیم سری به محصولات و فروشگاه طلا آرامه بیندازید. ما مجموعه‌ای منحصربفرد از انواع انگشترها، دستبندها، گوشواره و حلقه و نیم‌ست فراهم کرده‌ایم که می‌تواند هر نوع پوشش و سلیقه‌ای را شامل شود.

برای آشنایی بیشتر با ترفندهای خوش‌تیپ شدن با استفاده از طلا و جواهرات به شما پیشنهاد می‌کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید.

تاثیر طلا و جواهرات در پوشش چیست؟

خبر خوبی که داریم این است که ما مجموعه‌ای از نکات و ترفندها را فراهم کرده‌ایم که کمک می‌کند زیبایی، مد و لباسی که استایل و شخصیت بیشتری به شما می‌دهد را مرور کنیم. استفاده از طلا و جواهرات در ظاهر ایده بسیار خوبی است. ما به عنوان یکی از جواهرسازان پیشنهاد می‌کنیم نکات و ترفندهای زیر را همراه خود داشته باشید.

انتخاب درست طلای شیک زنانه و دیگر جواهرات کمک می‌کند تا نوع تیپ و لباسی که می‌پوشید را کاملاً متحول کند. شیک بودن شما حق‌تان است. اما اگر جواهرات خود را به درستی انتخاب نکنید از هر چیزی که به دستتان رسیده استفاده خواهید کرد. ممکن است از دید دیگران شلخته و نامرتب و ناآراسته به نظر برسید. گاهی حتی یک انتخاب اشتباه می‌تواند آماتور بودن شما را بازتاب دهد. همه چیز به این بستگی خواهد داشت که از چه نوع طلا و جواهراتی استفاده خواهید کرد.

به عنوان مثال، جواهرات و طلای شیک زنانه کوچک بهترین انتخاب برای تیپ و لباس‌هایی است که طرح‌های شلوغ دارند. لباس‌های پولک دوزی، قلاب‌دوزی و گل‌دوزی شده می‌تواند گزینه‌هایی مناسب برای شما باشید. چاپ و برش ساده در زمان‌هایی که قرار است لباس فرم سفید با شلواز جین مشکی بپوشید می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای شما باشد. اگر می‌خواهید یک ظاهر حرفه‌ای و رسمی در محل کار داشته باشید باید گردنبندهایی ظریف و گوشواره‌های میخی را انتخاب کنید. اگر دوست دارید کمی جذابیت کلاسیک به کارتان اضافه شود خواهید توانست از گردنبندهای مروارید و گوشواره‌های الماس بهره‌مند شوید.

چند نکته در خصوص پوشش طلای شیک زنانه را بدانیم

با حلقه، گردنبند یا النگو لایه هایی ایجاد کنید

 چرا با چیزی سرگرم کننده شروع نمی کنید؟ طول ها، شکل ها، بافت ها و رنگ های متضاد را آزمایش کنید تا با حلقه ها، گردنبندها، النگوها و حتی در برخی موارد گوشواره، لایه های جذابی بسازید. اگر گردنبند را لایه لایه می‌کنید، طول‌های مختلف را انتخاب کنید تا چشم‌ها را به سمت صورت خود بکشید. شکل‌ها، رنگ‌ها و بافت‌های مختلف اغلب مفید هستند. برای کمک به این امر باید راهنمای طول و سبک گردنبند ما را بخوانید.

برای النگو و دستبند، تقریباً می توانید یک مهمانی بازو با تکه های مختلف ایجاد کنید که در حین حرکت چشمک می زند و زنگ می زند. حلقه‌ها را می‌توان با انواع ترکیب‌های جالب مخلوط، تطبیق و انباشته کرد: برای ایده‌ها، حلقه‌های انباشته و حلقه‌های کوکتل ما را بررسی کنید. حتی اگر بیش از یک جفت سوراخ گوش دارید یا می‌خواهید گوش‌آستین را با گوشواره‌های دیگر ترکیب کنید، می‌توانید از چندین مدل گوشواره استفاده کنید.

لایه بندی و چیدمان آسان است: به سادگی مجموعه ای از گردنبندها و آویزها را با طول ها، بافت ها و طرح های مختلف جمع آوری کنید و آنها را در ترکیب های مختلف امتحان کنید تا ببینید چه کار می کند. ترکیب هایی را که دوست دارید یادداشت کنید تا بعداً آنها را به خاطر بسپارید. بشویید و با انواع جواهرات دیگر تکرار کنید تا بازی لایه بندی خود را ارتقا دهید.

بدانید چه زمانی باید متوقف شود

می دانید که چگونه است: گاهی اوقات خیلی زیاد است، خوب، خیلی زیاد. اگر با گردنبندهای چند لایه یا یک گردنبند معمولی توجه را به صورت و خط گردن خود جلب می کنید، شاید واقعاً برای رقابت برای جلب توجه نیازی به یک دسته النگو نداشته باشید. یا اگر از یک جفت گوشواره پررنگ استفاده می‌کنید، شاید گردنبند شما ظریف‌تر باشد یا اصلاً وجود نداشته باشد (از طرف دیگر، یک جفت گوشواره جسور با یک گردن‌بند همسان گاهی اوقات می‌تواند به زیبایی کار کند).

اگر با چند تکه لوازم جانبی استفاده کرده اید، یک برگ از کتاب کوکو شانل را در نظر بگیرید: «قبل از اینکه از خانه خارج شوید، در آینه نگاه کنید و یکی از لوازم جانبی را بردارید». یا نه، بر حسب مورد: کاری را انجام دهید که برای شما و مناسبتی که برای آن لباس می پوشید مناسب است.

گوشواره های خود را در نظر بگیرید

آیا متوجه نمی شوید که فراموش کردن گوشواره هایتان بسیار آسان است؟ یکی از نکات در هنگام پوشش طلای شیک زنانه همین است.

با این حال، گوشواره های شما معمولاً برای هر کسی که با شما صحبت می کند در میدان دید است، بنابراین واقعاً مهم هستند. هدف شما این است که گوشواره هایی را برای قاب صورت خود انتخاب کنید و مکمل رنگ مو، رنگ چشم و پوست شما باشد. اگر موهای بلندی دارید، یک نکته عالی این است که رنگ یا روکش فلزی را انتخاب کنید که بسته به رنگ موی شما بیشتر قابل مشاهده باشد.

فراموش نکنید که گوشواره خود را عوض کنید

من خودم مقصر این هستم: اگر گوش‌های شما سوراخ شده باشد، پوشیدن یک جفت گوشواره میخی برای هفته‌ها بسیار آسان است. یا شاید شما تقریبا هرگز آنها را تغییر نمی دهید. اما به یاد داشته باشید که گوشواره های خود را تغییر دهید، یک راه عالی برای افزودن علاقه و استایل به ظاهر روزانه شماست. همچنین این فرصت عالی برای تمیز کردن گوشواره های مورد علاقه خود است!

شما می توانید به سادگی با استفاده از انواع گوشواره های میخی کوچک روزانه تغییراتی در ظاهر خود ایجاد کنید. یا می‌توانید با گوشواره‌های آویزان، بسته به لباستان، کمی درخشش و حرکت اضافه کنید. یک مکان خوب برای شروع این است که در کلکسیون جواهرات خود جستجو کنید تا آنچه را که مدتی است نپوشیده اید پیدا کنید. همچنین می توانید جفت گوشواره های جدیدی خریداری کنید که توجه شما را به خود جلب کرده و تنوع و جذابیتی به مجموعه جواهرات شما می بخشد.

با مخلوط کردن فلزات آزمایش کنید

زمانی ترکیب رنگ‌های مختلف فلز به عنوان یک گناه مد تلقی می‌شد، چیزی که من هرگز واقعاً آن را درک نکردم زیرا همه آنها را دوست دارم. اما خوشبختانه، حتی به گفته پلیس مد، دیگر اینطور نیست: نیازی به چسبیدن به تمام جواهرات نقره، جواهرات تمام طلا، یا تمام جواهرات رزگلد نیست. بنابراین به گردنبندهایی با آویزهایی فکر کنید که با رنگ زنجیری که به آن وصل شده اند تضاد دارند، حلقه هایی که رنگ های فلزی مختلف را ترکیب می کنند، یا گردنبندها یا النگوهای چند لایه در فلزات مختلف برای اضافه کردن جذابیت و رنگ پر جنب و جوش به لباس شما.

اکسسوری‌ها برای تکمیل لباس شما هستند

این مورد به اندازه کافی واضح و روشن به نظر می‌رسد. این طور نیست؟ اما ما می‌دانیم که همیشه این اتفاق نمی‌افتد. پیش از شروع به لباس پوشیدن به این فکر کنید که بیشتر از همه می‌خواهید در جایی که می‌روید چه چیزی را بپوشید. ممکن است تصمیم بگیرید که واقعاً می‌خواهید یک جواهرات خاص را در یک گردش یا مهمانی به تن کنید. در این صورت باید لباس و سایر لوازم جانبی خود را برای کار با آن انتخاب کنید. در غیر این صورت ممکن است ابتدا لباس را انتخاب کرده و سپس جواهرات و اکسسوری‌ها را با آن هماهنگ نمایید. این موضوع در هر صورت کار می‌کند. اگر مدتی را صرف درست کردن این ترکیب کرده‌اید باید شیک و به خوبی کنار هم به نظر برسند.

تمرکز لباس خود را تعیین کنید

در اینجا یک تصمیم مرتبط با لباس پوشیدن وجود دارد: می خواهید تمرکز لباس شما روی چه چیزی باشد؟

یک لباس ساده – حتی خسته کننده – تقریبا همیشه با جواهرات و لوازم جانبی مناسب به چیزی خاص تبدیل می شود. شما می توانید جواهراتی را انتخاب کنید که واقعاً ظاهری داشته باشد تا به یک لباس ساده جان ببخشد یا کمی جواهرات را با هم ترکیب کنید تا ظاهری چند لایه داشته باشید.اما اگر لباس‌های جسورانه می‌پوشید، اغلب ایده خوبی است که جواهرات کوچک‌تر و ظریف‌تر را به‌عنوان برجسته انتخاب کنید. بهترین توصیه این است که تصمیم بگیرید که چه چیزی برای شما مفید است و با آن کار کنید. هدف شما همیشه باید این باشد که مانند خودتان لباس بپوشید تا احساس راحتی و اعتماد به نفس داشته باشید.

نقطه کانونی جواهرات خود را انتخاب کنید

اگر لباس خاصی می پوشید، می خواهید نگاه مردم به کجا معطوف شود؟

اگر از جواهراتی استفاده می‌کنید که می‌خواهید چشم‌ها را جلب کند، معمولاً بهتر است تمرکز بصری را روی یک ناحیه از بدن که می‌خواهید توجه را به آن جلب کنید: گردن، گوش‌ها، دست‌ها و غیره. به عنوان مثال، اگر یک گردنبند پررنگ می‌پوشید، به سراغ حلقه‌ها و گوشواره‌های ظریف‌تر بروید. یا حتی ممکن است در نظر داشته باشید که آنها را به طور کلی کنار بگذارید. بررسی کنید که نقطه کانونی چیست و مطمئن شوید که لوازم جانبی و لباس های دیگر از آن کم نمی کند.

با آزمایش، کمد لباس خود را گسترش دهید

این می تواند یک کار سرگرم کننده برای انجام هر زمان که وقت آزاد دارید انجام دهید.

به سادگی یک لباس ساده بپوشید و آن را در مقابل آینه با جواهرات مختلف و سایر لوازم جانبی مجموعه خود امتحان کنید. ترکیب‌های مختلفی از طرح‌های جواهرات را امتحان کنید که معمولاً ممکن است به آن‌ها فکر نکنید و لوازم جانبی مختلفی مانند روسری، کیف یا ساعت به آن اضافه کنید.

یک نقطه کانونی را با یک قطعه بیانیه امتحان کنید، سپس ترکیب، تطبیق، انباشته و لایه بندی را امتحان کنید. به آزمایش ترکیبات مختلف و نقاط تمرکز ادامه دهید.

از آنچه می توانید برای تغییر ظاهر حتی ساده ترین لباس ها بیاورید شگفت زده خواهید شد. و هنگامی که یک لباس را تمام کردید، لباس دیگری را بپوشید و دوباره شروع کنید.

اگر جواهرات زیادی ندارید یا کلکسیون شما خیلی متنوع نیست، انواع جواهراتی را در نظر بگیرید که به کمد لباس شما وسعت می بخشد و به کمد لباس شما جذابیت و عمق می بخشد و به خرید بروید. آیا داشتن بهانه ای برای پذیرایی از خود با چیزهای درخشان عالی نیست؟ خواهش میکنم!

برده ترندها نباشید

همه ما کسی را می شناسیم که کمی بیش از حد یک برده مد است. روندها تا حدودی بر لباسی که همه ما می پوشیم تأثیر می گذارد، که خوب است. اما این هرگز ایده خوبی نیست که برده وار از مد پیروی کنید که به قیمت سلیقه و شخصیت خودتان تمام شود. در نهایت خودت را از دست می دهی اوه – و همچنین بسیار گران است!

در عوض سعی کنید سبک خود را که مناسب شماست و به شما احساس اعتماد به نفس می دهد، پیدا کنید و آن را توسعه دهید. ممکن است در حال حاضر یا در آینده‌ای دیگر نامشخص باشد، اما اگر مالک آن هستید، فقط می‌دانم که خوب خواهید شد.

هنگام انتخاب جواهرات برای پوشیدن، همیشه به این فکر کنید که چه چیزی با رنگ، قاب و حس کلی استایل شما سازگار است. هنگام استفاده از لوازم جانبی همه این موارد را در نظر بگیرید.

و شخصیت خود را فراموش نکنید: همه ما با هم متفاوت هستیم و باید اجازه داد شخصیت شما از نظر جواهراتی که انتخاب می‌کنید و اینکه چگونه خود را به طور کلی نشان می‌دهید بدرخشد.

اگر چندین حلقه می‌پوشید، به نظر می‌رسد که توافق بر این است که در هر دست بیش از یک حلقه کوکتل نپوشید. پوشیدن تعداد فرد حلقه از یک طرف و زوج نیز از طرف دیگر به خوبی کار می کند.

اما چرا قوانین را آنطور که صلاح می دانید زیر پا نمی گذارید؟ بالاخره برای همین آنجا هستند!

گردنبند خود را با یقه خود هماهنگ کنید

مگر اینکه این یک قطعه احساسی است که از پنهان شدن آن در زیر لباس خوشحال هستید، گردنبند یا آویز شما باید نمایان باشد و لباس شما را تقویت کند.

به عنوان مثال، اگر لباسی با یقه V کم دارید، آویزهایی که در قسمت V بالای جلیقه شما قرار دارند، معجزه خواهند کرد. یک گردنبند بلند روی لباس های یقه بلندتر و یقه خدمه عالی به نظر می رسد. یک گردنبند گرد با یک اسکوپ یا سایر یقه های گرد خوب است. در راهنمای طول و سبک گردنبند بسیار مفید ما درباره تطبیق گردنبندها با خطوط گردن بیشتر بدانید.

همیشه لازم نیست گردنبند بپوشید

گاهی اوقات این ایده خوبی است که بدون گردنبند بروید.

اگر از یک جفت گوشواره جسورانه استفاده می‌کنید، بسته به نوع لباس‌تان، نداشتن گردن‌بند برای کاهش ظاهرتان می‌تواند راه خوبی باشد. همچنین اگر لباس‌های کوتاه یا یقه بلند می‌پوشید، استفاده نکردن از گردنبند اغلب بسیار خوب عمل می‌کند.

جواهرات احساسی خود را در نظر بگیرید

آیا جواهرات احساسی دارید که همیشه می پوشید؟ من مطمئن هستم که بسیاری از ما، از جمله من، این کار را می کنیم. اما چگونه آنها را در یک لباس با لوازم جانبی مناسب قرار می دهند؟

فقط به این دلیل که چیزی احساساتی است، لزوماً به این معنی نیست که باید آن را هر روز بپوشید (به طور کلی حلقه های عروسی و نامزدی را کنار بگذارید). در نظر بگیرید که در مورد اینکه هر روز یک لباس خاص را نپوشید چه احساسی دارید و آیا این گزینه برای شماست.

اگر همیشه یا بیشتر اوقات یک یا چند قطعه جواهرات احساسی را انتخاب می‌کنید، در نظر بگیرید که چگونه می‌توانید آن قطعات را با جواهرات دیگر لایه‌بندی کنید تا به استایل خود جذابیت و تنوع ببخشید.

اگر گردنبند است، ممکن است به دنبال یک زنجیر بلندتر یا یک زنجیر قابل تنظیم باشید تا اگر با بقیه لباس شما همخوانی ندارد، بتواند زیر لباس آویزان شود. همچنین می‌توان حلقه‌ها را روی یک زنجیر قرار داد و در صورت نیاز زیر لباس پنهان کرد.

مهمترین قانون: قوانین را نادیده بگیرید!

این مورد علاقه ترین نکته سبک من از همه است: قوانین را هر طور که صلاح می دانید بشکنید.

من طرفدار پر و پا قرص افرادی هستم که شبیه خودشان هستند تا بقیه. لباس پوشیدن باید سرگرم کننده باشد و برای شما شخصی باشد. سبک شما این است که چه کسی هستید و چگونه می خواهید در مقابل دیگران ظاهر شوید. لازم نیست همه ست‌ها و مرواریدهای دوقلو، یا کاملاً روان و بوهو باشند.

اگر چیزی که برای شما مفید است این است که هر کاری را که می خواهید انجام دهید، پیروی از هیچ یک از نکات مد معمولی و ایجاد یک تضاد پر هرج و مرج از چیزهایی که دوست دارید بپوشید، توصیه من این است: آن را دنبال کنید.

طلای شیک زنانه و جواهرات خود را تمیز کنید

بسیاری از مردم تمیز کردن جواهرات خود را نادیده می گیرند و من در حال تغییر آن هستم. این واقعاً در ظاهر جواهرات شما و نحوه چیدمان شما متفاوت است.

اگر به جواهراتی که اغلب می‌پوشید یا شاید برای مدتی نپوشیده‌اند نگاهی دقیق بیندازید، به احتمال زیاد متوجه خواهید شد که کدر، کسل‌کننده و به دور از بهترین درخشان‌شان به نظر می‌رسند.

شما از تمیز کردن لباس های خود غافل نخواهید شد، بنابراین نباید از تمیز کردن جواهراتی که به همان اندازه “از نزدیک و شخصی” هستند غافل شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *